بازرگانی هاردوایر عرضه کننده انواع سیم بکسل در کیش یکی از اصلی ترین جزیره های کشور عزیزمان ایران می باشد. جزیره کیش بعنوان یکی از پایگاه های اصلی گرشگری و بسیار فعال در زمینه دریایی مصرف کننده انواع سیم بکسل در ساختار های مختلف و سایز های مختلف می باشد. به سبب آب و هوای شرجی، گرم و مرطوب عرضه سیم بکسل استیل در کیش نیز بسیار مرسوم می باشد که هم برای کاربری های لیفتینگ بار و هم برای کاربری های دریایی و ساحلی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از سیم بکسل در جزیره کیش در صورت فولادی بودن اغلب با آبکاری گالوانیزه سرد، گرم و یا روغن اندود صورت می پذیرد تا در اصل رطوبت به سرعت زنگ نزند.

ساختار های کاربردی سیم بکسل در کیش

اصلی ترین مصرف سیم بکسل در کیش برای کاربری های ساحلی و دریایی، چه در زمینه بارگیری و تخلیه بار در سواحل و از طریق جرثقیل و تاور کرین ها و چه برای کاربری های اتصالات کشتی ها و سازه های دریایی می باشد. برای کاربری های تاور کرین ها از سیم بکسل های نتاب 19X7 در کیش مانند دیگر موارد استفاده در تاور کرین ها استفاده میشود. سیم بکسل های 6 استرندی با آبکاری گالوانیزه سرد نیز در جزیره کیش به سبب مقاومت محیطی مناسبی که دارند استفاده می شود. در مراکز خرید، ساختمان های اداری و تجاری نیز در تجهیزات بالابر و آسانسور از سیم بکسل آسانسوری در جزیره کیش استفاده می شود. بازرگانی هارد وایر عرضه کننده انواع ساختار های سیم بکسل در جزیره کیش می باشد.

شرایط محیطی و کاری سیم بکسل در کیش

جزیره کیش دارای آب و هوایی گرم با درجه رطوبت بالا می باشد. از این رو شرایط محیطی برای استفاده سیم بکسل در کیش بالاخص به دلیل وجود رطوبت بالا و برای سیم بکسل های فولادی نامناسب می باشد مگر اینکه مقاومت سطحی سیم بکسل به یکی از روش های عمومی گالوانیزه، روغن کاری و یا داکرومات بالا برده شود. در اغلب موارد سیم بکسل گالوانیزه در کیش برای دارا بودن مقاومت محیطی بالا استفاده می شود. در برخی از موارد نیز که نیاز به مقاومت کششی پایین تری باشد از سیم بکسل استیل استفاده می شود. در مورد کاربری های دریایی و در تماس با آب به سبب وجود نمک های دریایی و املاح بالا حتی سیم بکسل گالوانیزه نیز در کیش و در تماس با آب دارای طول عمر بالایی نمی باشد. از این رو در بسیاری از موارد از طناب های دریایی مانند طناب های مانیلا برای کاربری های دریایی استفاده می شود.