عرضه سیم بکسل در خیابان قزوین به عنوان بورس اصلی کلیه ادوات لیفتینگ در تهران صورت می پذیرد. تنوع سیم بکسل در خیابان قزوین به بالاتر از 1000 نوع شامل ساختارهای مختلف، بافت های مختلف، سایز (قطر) های مختلف، متریال های مختلف با گرید های مختلف فولادی و استیل، برند های مختلف با کاربری های مختلف می باشد. بازرگانی هاردوایر با سالها سابقه در زمینه واردات و فروش سیم بکسل های مصرفی صنایع مختلف در خدمت مشتریان محترم برای مشاوره رایگان قبل از فروش می باشد.

ساختار های مختلف سیم بکسل در خیابان قزوین

سیم بکسل های آسانسوری موجود در خیابان قزوین معمولا 8 استرندی با مغزی فولادی و مغزی الیافی و در سایز های 8، 10، 11 و 12 میلیمتر با برند های مختلف و قیمت های متنوع یافت میشود. معتبر ترین برند سیم بکسل آسانسوری قابل خرید در خیابان قزوین در حال حاضر برند گوستاولف آلمان می باشد که از برند های معتبر تولید کننده این محصول در سر تا سر دنیا می باشد. برند های معتبر دیگر کره ای مانند کیسوایر نیز از محصولات با کیفیت دیگر می باشد.

سیم بکسل های نتاب مورد استفاده تاور کرین ها معمولا در دو ساختار مختلف 19×7 و  35×7 تولید میشوند. در خیابان قزویت سیم بکسل های نتاب معمولا با سختار 19 استرندی و در سایز های مختلف قابل خریداری می باشد. این ساختار ها مغز فولادی بوده و از جنس فولاد با تنسایل بالا تولید میشود.

گرید های مختلفی از سیم بکسل های حفاری که معمولا با 6 استرند تولید و عرضه میشوند با برند های مختلف و معمولا تولید کشور چین در سایز های مختلف یافت میشود که معمولا با بافت از نوع استاندارد و یا سیل هستند و دارای مغزی از جنس کنف دارند که مورد استفاده ماشین آلات حفاری می باشند. بازرگانی هاردوایر واقع در خیابان قزوین تهران آماده ارائه انواع سیم بکسل و کلیه اتصالات آن به مشتریان عزیز می باشد.