سیم بکسل در خرم آباد لرستان در صنایع معدنی با توجه به معادن متعدد در این استان سر سبز و کوهستانی غربی کشور در ساختار های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. سیم بکسل در لرستان با توجاه به بافت سبز و کوهستانی که دارد برای کاربری های سد سازی و سازه های سنگین نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بازرگانی هاردوایر به مدیریت کیومرث قراچورلو پخش کننده خرد و کلان انواع سیم بکسل در خرم آباد لرستان می باشد.

ساختار های پر مصرف سیم بکسل در خرم آباد

وجود معادن سنگ متعدد در استان لرستان استفاده از سیم بکسل حفاری، معدنی را در خرم آباد و لرستان بسیار مرسوم نموده است. از این رو سیم بکسل در خرم آباد با ساختار 6 استرندی فولادی گالوانیزه مخصوص حفاری و همچنین سیم بکسل های برش سنگ که همراه با الماس های حلقه ای مورد استفاده قرار می گیرند در معادن سنگ دارای کاربری گسترده ای می باشند. استفاده از سیم بکسل در لرستان برای ایجاد پل های معلق سیم بکسلی به سبب ساختار کوهستانی و پر از دره ها و تپه ها برای عبور عابرین نیز همراه با اتصالاتی چون بست بکسل، مهارکش، کارابین و غیره استفاده بسیاری دارد.

ارسال و فروش سیم بکسل در لرستان

پس از مشخص شدن بافت، سایز و تنسایل سیم بکسل و در صورت موجود بودن کالا ارسال سیم بکسل به لرستان از طریق شرکت های باربری در کوتاهترین زمان از انبار های هاردوایر در تهران ظرف 1 الی 2 روز کاری صورت پذیرفته و جنس در اختیار کاربران عزیز در خرم آباد و لرستان قرار می گیرد.