مصرف سیم بکسل در تبریز به عنوان یکی از صنعتی ترین شهر های ایران در زمینه تولید انواع ماشین آلات صنعتی و همچنین قطعات و ابزار آلات وابسته، انواع ژنراتور و مولد برق، انواع کمپرسورها، پمپ و شیر آلات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی و مخازن فولادی تحت فشار چه در زمینه حمل و نقل و چه در کارگاه های تولیدی بصورت عمده صورت می پذیرد. این فروشگاه سیم بکسل و ادوات لیفتینگ توانایی ارسال سریع انواع سیم بکسل در تبریز برای صنایع مصرفی مختلف را دارد.

مصارف عمده سیم بکسل در تبریز

ساختار های مختلفی از سیم بکسل با سایز ها و متریال های مختلف بصورت عمده در تبریز مورد استفاده قرار میگیرند. سیم بکسل های مغز فولادی با مقاومت کششی بالا در صنایع سنگین ماشین سازی تنبریز در حمل و نقل و جابجایی ماشین آلات غول پیکر تولیدی در این شهر صنعتی، سیم بکسل نتاب در تاور کرین ها و جرثقیل ها برای بلند کردن و لیفتینگ، سیم بکسل های مغز کنفی برای اتصالات جرثقیل های برقی سیم بکسلی و همچنین در صنایع ساختمانی در آسانسور ها و گاور نر ها مورد استفاده قرار میگیرد.

نحوه ارسال و زمان تحویل سیم بکسل به تبریز

بطور کلی حجم حمل و نقل بین پایتخت و شهر تبریز بالا بوده و راه های ارسال متنوعی بسته به حجم و وزن بار بین دو شهر وجود دارد. زمان تحویل سیم بکسل به شهر تبریز معمولا کوتاه می باشد اما بسته به موجودیت کالا در انبار نوع ساختار، متریال و سایز میتواند متفاوت باشد. برخی ساختار ها و متریال های سیم بکسل رند بازار بوده و بصورت عمده در انبار موجود بوده و زمان تحویل بسیار سریعتر می باشد. برای بافت ها و ساختار های خاص بسته به حجم سفارش زمان تخمین زده میشود.